Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Η Συμφωνία Αν-αλήθειας του Κυρ. Μητσοτάκη

Αποτέλεσμα εικόνας για μητσοτακης αρτα

Κατά τη διάρκεια της περιοδείας του στην Ήπειρο, χθες, ο @kmitsotakis ανάρτησε στο λογαριασμό του στο twitter: «Στέκομαι σήμερα μπροστά σας με τρεις καθαρές δεσμεύσεις.» 
Κι ακολουθούσαν οι ρήσεις του.
Δίχως καμία απολύτως διάθεση «τρολαρίσματος», με το που τις διάβασα, μου γεννήθηκε αυτόματα ένα ερώτημα. 
Πόσο πολύ υποτιμά τον κοινό νου, τον καθένα μας, τη ζωή και τη μνήμη μας ο εν λόγω κύριος; 
Όχι γιατί το κάνει, αυτό το έχω απαντήσει από καιρό, αλλά πόσο.

1η ΔΕΣΜΕΥΣΗ: «Απ' το δικό μου στόμα ψέμα δεν θ' ακούσετε». 
Έχω εξαντλήσει τη γκάμα. Δεν θυμάστε τι έλεγα για τη SIEMENS; Πρόσφατα στη Βουλή για την δήθεν κατάσχεση εργατικών κατοικιών στον Εύοσμο, για το δάνειο του ΚΗΡΥΚΑ ΧΑΝΙΩΝ; 
Αν, βέβαια, ο Θεοδωρικάκος σκεφτεί κάτι καλό, εδώ είμαστε, θα το δούμε. Εγώ, πάντως, ψέματα δεν λέω. 
Για το ότι η μείωση δαπανών, η μεταρρύθμιση του κράτους, η μείωση φόρων κι η αξιολόγηση που ευαγγελίζομαι και σας ανέλυσα στη Θεσσαλονίκη, συνεπάγονται λιγότερο κοινωνικό κράτος, ιδιωτικοποίηση στην υγεία και παιδεία, απολύσεις και μειώσεις μισθών και συντάξεων, δεν ευθύνομαι εγώ. Εσείς φταίτε που θέλετε να σας το κάνω λιανά, να τα ακούσετε με λέξεις που καταλαβαίνετε. 
Αντιλαμβάνομαι πως είναι και θέμα σπουδών του καθενός, λεξιλογίου, αντίληψης, παιδείας του, εν γένει. Δεν φοίτησα, όπως καλά γνωρίζετε, ούτε μια μέρα, στην ιδιαίτερα χαμηλών προσδοκιών δημόσια εκπαίδευση. Μη μου πείτε, εκ των υστέρων, πως ψευδόμουν. Ας είχατε παρόμοιες σπουδές για να έχουμε και κοινό κώδικα επικοινωνίας. Εγώ, απ' την πλευρά μου, κάνω ό,τι μπορώ για να επικοινωνούμε.
Για παράδειγμα, δεν ήταν σαφής σε όλους σας ο λόγος, που, στην επέτειο του Πολυτεχνείου, την ημέρα που το ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ λειτουργούσε υπόγεια στα μυαλά και τις ψυχές των συμπατριωτών μας, εγώ πήγα στο Άγιον Όρος; 
Θύμισα, δε, πως είχα την τιμή -30 χρόνια πριν- να συνοδέψω εκεί τον πατέρα μου. Ανέγνωσα, με όσο μεγαλύτερη κατάνυξη μου επέτρεπε η χαρά μου, το ΠΙΣΤΕΥΩ. 
Έπρεπε, δηλαδή, να φωνάξω ΠΑΤΡΙΣ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ για να καταλάβετε;

@kmitsotakis-2η ΔΕΣΜΕΥΣΗ: «Θα δουλέψουμε για τα συμφέροντα και τα όνειρα των πολλών».
Τη συμπαθή κάστα των ολίγων την έχουμε καλύψει, σε συντριπτικό ποσοστό, προ πολλού. Κανα-δυο υποχρεώσεις έχουμε ακόμη αλλά δεν είμαστε αφερέγγυοι κι αγνώμονες. Θα τις καλύψουμε. Είδατε πόσο σκληρή μάχη έδωσα για τους καναλάρχες. Δεν τα κατάφερα στην παρούσα φάση, θα πληρώσουν για τη χρήση του δημόσιου "αέρα". Άμα τή αναλήψει πρωθυπουργίας, όμως, θα πράξουμε τα δέοντα. Τι νομίζετε; Για τον εαυτό μου ζητάω εκλογές, σχεδόν καθημερινά, καταντώντας παπαγάλος: «Παπαγάλε πες καφέ. Εκλογαί, εκλογαί, εκλογαί.» 
Εγώ δεν χάνομαι. Έχω ένα απ' τα καλύτερα βιογραφικά εν Ελλάδι, κάποιος θα το εκτιμήσει και θα με πάρει για δουλειά. Εκλογές ζητάω για εσάς κουτά, για το καλό του ΕΘΝΟΥΣ και του λαού ΜΟΥ. Εις βάρος και της ισορροπίας μου, τολμώ να αποκαλύψω. Να, σήμερα που ενημερώθηκα ότι πέθανε ο Κάστρο, κατευθείαν μου πέρασε απ' το μυαλό: μήπως στην Κούβα; Μετά θυμήθηκα πως ο αείμνηστος είχε παραδώσει στον Ραούλ. 

@kmitsotakis-3η ΔΕΣΜΕΥΣΗ: "Θα ενώσουμε ξανά τους Έλληνες".
Το έχω ήδη αναθέσει στον Άδωνι. Ο συνθετικός κι ενωτικός του λόγος είναι εγγύηση. Αυτή τη στιγμή δουλεύει συστηματικά τα δύο πρώτα κεφάλαια.
Φράκαρε λίγο στο πρώτο, που επιγράφεται: Έλληνες είναι όσοι μετέρχονται της ελληνικής παιδείας ή απαιτείται εξέταση DNA; Έχει μια επαγγελματική διαστροφή αυτός με τους αρχαίους, που τον δυσκολεύει. Θα την βρει την άκρη όμως, το ξέρει καλά το θέμα. Γι αυτό, άλλωστε, τον έκανα κι Αντιπρόεδρο. Για τη βαθιά δημοκρατική και ουμανιστική του αντίληψη.
Στο δεύτερο κεφάλαιο που επιγράφεται: είναι οι κομμουνιστές απάτριδες; 
βοηθά πολύ ο Μάκης, έχουμε και πλούσια βιβλιογραφία στο κόμμα.
Θα βάλω κι εγώ την πινελιά μου στο κεφάλαιο της κοινωνικής συνοχής.
Μην ξεχνάτε πως, ως Υπουργός, έχω δουλέψει αποδοτικά πάνω στον κοινωνικό αυτοματισμό. 
Πώς απέλυα νομίζετε; Χωρίς να έχω διασπάσει την κοινωνία, ώστε να μη στηρίζει η μία κοινωνική ομάδα την άλλη και να πάνε όλοι μαζί στον πάτο; 
Με βοήθησε πολύ σ' αυτό μου το έργο το: «Όταν ήρθαν να πάρουν». Ξέρετε, αυτό με τους τσιγγάνους, τους εβραίους κ.λ.π. που αποδίδεται στον Μπρεχτ.
Ήταν εξαιρετική η σύλληψη του δημιουργού, μου ταίριαξε γάντι. Το βαρέθηκα, βέβαια, από ένα σημείο και μετά, είχε επαναλαμβανόμενα μοτίβα, κατάλαβα τι ήθελε να πει -οι σπουδές μου γαρ- και δεν το τέλειωσα. Αλλά εφάρμοσα την κεντρική του ιδέα και δούλεψε μια χαρά.

Συμφωνία Αλήθειας, λοιπόν. 
Κατά Κυρ- Μητσοτάκη. 
Κεφάλαιο: λαέ ΜΟΥ είσαι ανόητος.
Μεδά, που λέμε και στην Ήπειρο.

Γιώργος Παππάς
www.artinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: