Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

WERDEN SIE PFEFFER SETZEN...




Πω, πω, πω… κακά παιδιά εκεί στο «ΓΡΕΚΙ»…. Θα σας βάλω πιπέρι… Τι θα πει τώρα η θεία Μέρκελ και ο Θείος Σόιμπλε που τόσα ελπίζουν από ‘σας, προκειμένου να απαλλάξουν τη χώρα από τον κομουνιστικό βραχνά του ΣΥΡΙΖΑ;
Ψηλά τη σημαία  του Δ’ Ράιχ σύντροφοι εθνικοσοσιαλιστές… Λίγο ακόμα να κατεβείτε, λίγο βαθύτερα. Λίγο βαθύτερα… Λίγο βαθύτερα…
Όσο κοντύτερα γίνεται στο μνημονιακό βόθρο της νεοχιτλερικής Γερμανίας.  Άλλη η ποιότητα του αρώματος που εκπέμπει το γερμανικό σκατό (θα το ‘χετε ήδη διαπιστώσει) που απ’ ότι φαίνεται σας εμπνέει και να σας ενθουσιάζει στον υπερθετικό βαθμό!
Αν είχατε, βέβαια, παρέα και κανέναν Τζήμερο, κανέναν Πορτοσάλτε, κανένα, Κασιμάτη, κανέναν Πρετεντέρη, κανέναν Παπαδημητρίου, θα χτυπάγατε κόκκινο!
Προς το παρόν χτυπάτε αυτό που έχετε μάθει να χτυπάτε από μικροί… Συνεχίστε το χτύπημα  μέχρι να ‘ρθει η ώρα που θα χτυπάτε το κεφάλι σας στο τοίχο…
Δεν έχετε και χιούμορ που να σας πάρει η ευχή, αν και γελάσαμε λιγάκι, εδώ που τα λέμε… Πλακωθήκατε στα χαρρυκλυννικά κοσμητικά επίθετα, πανάξιοι ρωποπερπερήθρες κι απ’ το πολύ το σκύψιμο, προκειμένου να φανείτε αρεστοί, φάνηκε η κοκκινομαυτοκίτρινη κιλότα σας!
Η φωτογραφική σας σύνθεση, πάντως, που με εμφανίζει ως γερμανοτσολιά, κα-τα-πλη-κτη-κη! Μόνο που τη φουστανελίτσα που μου φορέσατε την κάνατε  αρκετά μακριά και μου κρύβει τα «μέζεα του στεατοπυγικού μου υποσυστήματος» (που λέει κι ο Ζουράρις)… Εκεί που σας έχω γραμμένους δηλαδή… Σα δε ντρέπεστε… Σκουλήκια!

Δείτε εδώ την εκπάγλου «ωραιότητος» ανάρτηση των νεομνημονιακών υμνητών που αφορά στην αφεντομουτσουνάρα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: