Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ...






Μια απλή ερώτηση για την κυρία Δέσποινα Κονταράκη του Ελεύθερου Τύπου: Δε μου λέτε κυρία Κονταράκη,  γράψατε ποτέ παρόμοιο άρθρο γνώμης με χαρακτηρισμούς για τον Α. Σαμαρά ανάλογους με αυτούς  που χρησιμοποιήστε για τον κ. Τσίπρα και κοσμητικά επίθετα για την Ντόρα Μπακογιάννη ανάλογα με αυτά που στολίσατε την κα Ραχήλ Μακρή; Θα μου πείτε Βέβαια δεν βρήκατε μέχρι στιγμή τίποτα το μεμπτό για τον αρχηγό και τους βουλευτές της ΝΔ! Έτσι δεν είναι; Δεν πάτε να κάνετε καμιά άλλη δουλειά κυρία Κονταράκη που επιμένετε να μας παριστάνετε τη δημοσιογράφο; Για λύπηση είστε κυρία μου... Άντε μπράβο!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πές τα να Χάρρυ !!!!

PALAIOLOGOS είπε...

Και μία δεύτερη απλή ερώτηση: Εγώ συμφωνώ ότι ο τρόπος αντίδρασης της Ρ. Μακρή δεν είναι σωστός. Τα κόμματα και οι βουλευτές που συμφωνούν μαζί μου - και ιδίως Ευ. Βενιζέλος - γιατί δεν ψηφίζουν αύριο το πρωί κατάργηση της σχετικής νομοθεσίας, ωστέ να μην μπορούν άλλοι να κάνουν ότι η Ρ. Μακρή;