Τρίτη 17 Απριλίου 2012

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΦΙΛΕ ΔΗΜΗΤΡΗ


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...............................
φωνή εντόμου τώρα ειν' η φωνή μου
φυτό αναρριχώμενο η ζωή μου
...............................
ΚΑΛΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

Ανώνυμος είπε...

Ο χάρος βγήκε, βγήκε παγανιά
μεσ' στη δική μου γειτονιά
κι από τον πολύ συλλογισμό
έχασε το λογαριασμό
Κι από μια πόρτα χαμηλή
κι από μια σκοτεινή αυλή
βγήκε κλεφτά, κλεφτά ο σιδεράς
ο σιδεράς και του είπε λόγια της χαράς
Ο χάρος βγήκε, βγήκε παγανιά
μεσ' στη δική μου γειτονιά
Ο χάρος βγήκε, βγήκε παγανιά
και θέρισε μια γειτονιά
και έγινε μαύρος ουρανός
και ανεμοζάλη και καπνός

Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος
Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Μουσική: Δήμος Μούτσης

Delta είπε...

Ακριβως! αγαπητε συμπολιτη-συνελληνα, ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ, διοτι χωρις Δημο Μουτση θα τον ειχε φαει το σκοτος η τα σκυλαδικα στα οποια κατεληξε κατοπιν.
Παντως δεν γνωριζα οτι πεθανε, καλο του ταξιδι στις Μακαρες Νησους οπου πηγαινουν οι Ελληνες οταν πεθανουν

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΑΦΡΥ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ,ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΩΝΗ,ΕΝΑΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΛΥΤΡΩΣΗ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ,ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΔΗΜΗΤΡΗ!!!!

Unknown είπε...

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΔΗΜΗΤΡΗ...ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝΕ ΠΟΛΛΟΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΣ.... ΑΠΟ ΤΣΙΤΣΑΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΚΑ ΚΙ ΑΠΟ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ ΜΕΧΡΙ ΠΑΠΠΑΖΟΓΛΟΥ...ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΦΙΛΕ... ΣΥΓΧΩΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΟΥ ...ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΣΙΓΟΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΜΟΝΑΞΙΑ,